piątek, 28 listopada 2014

Konkurs wieloetapowy

                          Konkurs

 Dzisiaj chciałabym ogłosić, że jeśli do 10 grudnia zgłosi się wystarczająca ilość osób, zorganizuję na moim blogu kilkuetapowy konkurs. Niestety nie będzie nagród rzeczowych, ale mam nadzieję, że to Was nie zniechęci.

    Pierwszy etap konkursu będzie polegał na zaprojektowaniu ( na obrysach Lilla Lou, Top Model) lub, jeśli ktoś woli, narysowaniu samodzielnie stroju o tematyce owocowej. Oczywiście nie wystarczy stworzyć rysunek samego ubrania, modelka też musi być pokolorowana. W tym etapie jeszcze nikt nie odpadnie, ale będzie zwycięzca. Wymyśli on temat kolejnej konkurencji. Nagrodą dla osoby, która wygra całość będzie wywiad do uzupełnienia i rysunek z dedykacją. W każdym etapie będzie jeden lub dwóch zwycięzców i osoba przegrana, która niestety odpadnie z konkursu. Ten kto nie odpadnie do samego końca wygrywa mój konkurs. Zapraszam do udziału, zgłaszać można się pod tym postem lub na moim koncie na LLT. Prace na pierwszy etap należy przysyłać na e-mail nelomoda@o2.pl z tematem pierwszy etap do 20 grudnia.    Pozdrawiam, Nela
    Inspiracje do pierwszego etapu:

22 komentarze:

  1. Kiedy będzie można wysłać pracę biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, ogłoszę kiedy będzie można zacząć wysyłać prace, to zależy od ilości chętnych, ale na pewno maksymalnie od 10 grudnia, a jeśli nie zdążycie to przedłużę termin dodawania prac

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Ja się zgłaszam Truskawka 13, PS. Mam już pracę mogę wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś ma już pracę gotową to może przesłać oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zgłaszam! Ostatnio robiłam owocową prace tylko ją skończę i wyśle :)
    Pozdrawiam Catty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile osób musi się zgłosić by konkurs się odbył?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przynajmniej 6, ale o to się nie martwię, bo tutaj mam już 4, a na LLT dużo osób zapowiada swój udział. Otrzymałam już nawet jedną pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff już bałam się bo praca jest w trakcie robienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm...... dziękuję za zaproszenie na LL Teens. Bardzo mi się podoba ten konkurs,a w dodatku te etapy. Dlatego chciałabym się zgłośić. Serio,gratuluję pomysłu! Poza tym widzę,że nie tylko mi się to spodobało patrząc na powyższe komentarze. Już nie mogę się doczekać!!! Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i serdecznie pozdrawiam!
    Bluevie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że podoba Wam się konkurs, który na pewno się odbędzie. Dzisiaj zamieszczę regulamin. Prace można już wysyłać, ale przyjmuję też jeszcze zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! Konkurs mi się bardzo podoba ( to ,że nie ma nagród rzeczowych to nie minus) Na LLT jestem♥Galaxy♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że jeszcze nie zamieściłam regulaminu, tak jak pisałam. Postaram się zrobić to jutro.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zdążę coś narysować to chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się! Mam już wiele prac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam Nelusiu na konkurs na blogu najlepsze-z-najlepszych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zgłaszam ale widzę że mój komentarz się nie zapisał wiec mogę jeszcze raz się zgłosić

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłosiłaś się, ale pod innym postem:)

    OdpowiedzUsuń